du Kan Garantera Att Vår Bästsäljande Sysslorkollektion Ger Den Komfort Och Det Skydd Som En Arbetsstövel Behöver För Att Klara De Tuffaste Jobben. The Chore Cool är En Pålitlig Arbetskänga Med Sin Robusta Och Pålitliga Design; Perfekt För Bönder Eller Helt Enkelt För Att Traska över Leriga Fält. Dessa Arbetsstövlar Har Ett Gummiöverdrag Och Snabbrengörande Sula, Vilket Ger Dig Mer Tid Att Fortsätta Med Det Viktiga. Ovandelen är Förstärkt I Både Tå- Och Hälområdet, Plus Extra Fotvalvsstöd Som Ger Dig Det Skydd Du Behöver. 4 Mm Neopren Gör Dessa Stövlar Lätta Och Flexibla, Med Xpresscool-teknologi - Ett Fuktavledande Foder Som Håller Dig Sval Under Varmare Dagar.
Fraktpolicy
NÄR KOMMER MIN BESTÄLLNING?
1. SUPPORT FÖR BESTÄLLNINGSSPÅRNING
För beställningar som görs medan du är inloggad på vårt webbplatskonto, logga in och besök din beställningshistorik.
2. SPÅRNING AV GÄSTORDER
Om du har gjort en gästbeställning (eller inte kan hitta en beställning på ditt konto), KONTAKTA OSS och berätta ditt beställningsnummer och din e-postadress för att be om hjälp.
3. LEVERANSTID
På grund av coronavirusets påverkan och de mandat som finns, kan din beställning uppleva en leveransförsening. Denna försening beror på flera faktorer, inklusive resebegränsningar, tillgänglig personal och/eller federala/statliga/lokala mandat.
- Standardfrakt är 3-5 dagar plus ytterligare 1-3 dagar för bearbetning.
- Standardleverans av personliga produkter är 3-5 dagar plus 5 dagar för bearbetning.
- Expressfrakt är 3 arbetsdagar (ej tillgängligt för PO Box-, APO- eller FPO-adresser).
4. BESTÄLLNINGSSPÅRNINGSTIPS & ÖVERVÄGANDEN
*Leveranstider kan variera under beställningsperioder med hög volym
Om din beställning inte har skickats efter tre arbetsdagar kommer du att få ett e-postmeddelande med besked. Några orsaker till förseningen kan vara följande:
-Vi upplever högre ordervolym under denna tid;
-Artiklar i din beställning kan vara på restorder inom de närmaste 72 timmarna;
-Artiklar i din beställning kan vara slut i lager på grund av stor efterfrågan;
-Leveransadress utanför det kontinentala USA;
-Ett betalningsproblem kan ha uppstått under beställningen.
Om du behöver ytterligare hjälp, chatta eller kontakta oss, så hjälper vi dig gärna.
Om din beställning skickas med FedEx, ställ gärna in dina leveranspreferenser med FedEx via FedEx Delivery Manager.
Denna kostnadsfria tjänst som tillhandahålls av FedEx tillåter kunder att ta emot varningar, tillhandahålla leveransinstruktioner, kräva en signatur eller begära att paket ska hållas på en FedEx-anläggning (inklusive Walgreens).
NÄR KOMMER MIN BESTÄLLNING?
1. SUPPORT FÖR BESTÄLLNINGSSPÅRNING
För beställningar som görs medan du är inloggad på vårt webbplatskonto, logga in och besök din beställningshistorik.
2. SPÅRNING AV GÄSTORDER
Om du har gjort en gästbeställning (eller inte kan hitta en beställning på ditt konto), KONTAKTA OSS och berätta ditt beställningsnummer och din e-postadress för att be om hjälp.
3. LEVERANSTID
På grund av coronavirusets påverkan och de mandat som finns, kan din beställning uppleva en leveransförsening. Denna försening beror på flera faktorer, inklusive resebegränsningar, tillgänglig personal och/eller federala/statliga/lokala mandat.
- Standardfrakt är 3-5 dagar plus ytterligare 1-3 dagar för bearbetning.
- Standardleverans av personliga produkter är 3-5 dagar plus 5 dagar för bearbetning.
- Expressfrakt är 3 arbetsdagar (ej tillgängligt för PO Box-, APO- eller FPO-adresser).
4. BESTÄLLNINGSSPÅRNINGSTIPS & ÖVERVÄGANDEN
*Leveranstider kan variera under beställningsperioder med hög volym
Om din beställning inte har skickats efter tre arbetsdagar kommer du att få ett e-postmeddelande med besked. Några orsaker till förseningen kan vara följande:
-Vi upplever högre ordervolym under denna tid;
-Artiklar i din beställning kan vara på restorder inom de närmaste 72 timmarna;
-Artiklar i din beställning kan vara slut i lager på grund av stor efterfrågan;
-Leveransadress utanför det kontinentala USA;
-Ett betalningsproblem kan ha uppstått under beställningen.
Om du behöver ytterligare hjälp, chatta eller kontakta oss, så hjälper vi dig gärna.
Om din beställning skickas med FedEx, ställ gärna in dina leveranspreferenser med FedEx via FedEx Delivery Manager.
Denna kostnadsfria tjänst som tillhandahålls av FedEx tillåter kunder att ta emot varningar, tillhandahålla leveransinstruktioner, kräva en signatur eller begära att paket ska hållas på en FedEx-anläggning (inklusive Walgreens).
Fraktpolicy
NÄR KOMMER MIN BESTÄLLNING?
1. SUPPORT FÖR BESTÄLLNINGSSPÅRNING
För beställningar som görs medan du är inloggad på vårt webbplatskonto, logga in och besök din beställningshistorik.
2. SPÅRNING AV GÄSTORDER
Om du har gjort en gästbeställning (eller inte kan hitta en beställning på ditt konto), KONTAKTA OSS och berätta ditt beställningsnummer och din e-postadress för att be om hjälp.
3. LEVERANSTID
På grund av coronavirusets påverkan och de mandat som finns, kan din beställning uppleva en leveransförsening. Denna försening beror på flera faktorer, inklusive resebegränsningar, tillgänglig personal och/eller federala/statliga/lokala mandat.
- Standardfrakt är 3-5 dagar plus ytterligare 1-3 dagar för bearbetning.
- Standardleverans av personliga produkter är 3-5 dagar plus 5 dagar för bearbetning.
- Expressfrakt är 3 arbetsdagar (ej tillgängligt för PO Box-, APO- eller FPO-adresser).
4. BESTÄLLNINGSSPÅRNINGSTIPS & ÖVERVÄGANDEN
*Leveranstider kan variera under beställningsperioder med hög volym
Om din beställning inte har skickats efter tre arbetsdagar kommer du att få ett e-postmeddelande med besked. Några orsaker till förseningen kan vara följande:
-Vi upplever högre ordervolym under denna tid;
-Artiklar i din beställning kan vara på restorder inom de närmaste 72 timmarna;
-Artiklar i din beställning kan vara slut i lager på grund av stor efterfrågan;
-Leveransadress utanför det kontinentala USA;
-Ett betalningsproblem kan ha uppstått under beställningen.
Om du behöver ytterligare hjälp, chatta eller kontakta oss, så hjälper vi dig gärna.
Om din beställning skickas med FedEx, ställ gärna in dina leveranspreferenser med FedEx via FedEx Delivery Manager.
Denna kostnadsfria tjänst som tillhandahålls av FedEx tillåter kunder att ta emot varningar, tillhandahålla leveransinstruktioner, kräva en signatur eller begära att paket ska hållas på en FedEx-anläggning (inklusive Walgreens).
NÄR KOMMER MIN BESTÄLLNING?
1. SUPPORT FÖR BESTÄLLNINGSSPÅRNING
För beställningar som görs medan du är inloggad på vårt webbplatskonto, logga in och besök din beställningshistorik.
2. SPÅRNING AV GÄSTORDER
Om du har gjort en gästbeställning (eller inte kan hitta en beställning på ditt konto), KONTAKTA OSS och berätta ditt beställningsnummer och din e-postadress för att be om hjälp.
3. LEVERANSTID
På grund av coronavirusets påverkan och de mandat som finns, kan din beställning uppleva en leveransförsening. Denna försening beror på flera faktorer, inklusive resebegränsningar, tillgänglig personal och/eller federala/statliga/lokala mandat.
- Standardfrakt är 3-5 dagar plus ytterligare 1-3 dagar för bearbetning.
- Standardleverans av personliga produkter är 3-5 dagar plus 5 dagar för bearbetning.
- Expressfrakt är 3 arbetsdagar (ej tillgängligt för PO Box-, APO- eller FPO-adresser).
4. BESTÄLLNINGSSPÅRNINGSTIPS & ÖVERVÄGANDEN
*Leveranstider kan variera under beställningsperioder med hög volym
Om din beställning inte har skickats efter tre arbetsdagar kommer du att få ett e-postmeddelande med besked. Några orsaker till förseningen kan vara följande:
-Vi upplever högre ordervolym under denna tid;
-Artiklar i din beställning kan vara på restorder inom de närmaste 72 timmarna;
-Artiklar i din beställning kan vara slut i lager på grund av stor efterfrågan;
-Leveransadress utanför det kontinentala USA;
-Ett betalningsproblem kan ha uppstått under beställningen.
Om du behöver ytterligare hjälp, chatta eller kontakta oss, så hjälper vi dig gärna.
Om din beställning skickas med FedEx, ställ gärna in dina leveranspreferenser med FedEx via FedEx Delivery Manager.
Denna kostnadsfria tjänst som tillhandahålls av FedEx tillåter kunder att ta emot varningar, tillhandahålla leveransinstruktioner, kräva en signatur eller begära att paket ska hållas på en FedEx-anläggning (inklusive Walgreens).
MEN'S SIZES | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
US | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 | 11.5 | 12 |
UK | 3 | 3.5 | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 |
EU | 36 | 37 | 37.5 | 38 | 39 | 39.5 | 40 | 40.5 | 41.5 | 42 | 42.5 | 43.5 | 44 | 44.5 | 45 | 46 | 46.5 |
CM | 22.5 | 23 | 23.5 | 24 | 24.5 | 25 | 25.5 | 26 | 26.5 | 27 | 27.5 | 28 | 28.5 | 29 | 29.5 |
WOMEN'S SIZES | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
US | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 | 11.5 | 12 | |||
UK | 3.5 | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | |||
EU | 36 | 37 | 37.5 | 38 | 39 | 39.5 | 40 | 40.5 | 41.5 | 42 | 42.5 | 43.5 | 44 | 44.5 | 45 | 46 | 46.5 |
CM | 22.5 | 23 | 23.5 | 24 | 24.5 | 25 | 25.5 | 26 | 26.5 | 27 | 27.5 | 28 | 28.5 | 29 | 29.5 |
YOUTH SIZES | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
US | K10 | K11 | K12 | K13 | 1 | 1.5 | 2 | 2.5 | 3 | 3.5 | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 |
EU | 27 | 28.5 | 30 | 31.5 | 32.5 | 33 | 33.5 | 34.5 | 35 | 35.5 | 36 | 37 | 37.5 | 38 | 39 | 39.5 | 40 |
CM | 17 | 17.5 | 18.5 | 19.5 | 20 | 20.5 | 21 | 21.5 | 22 | 22.5 | 23 | 23.5 | 24 | 24.5 | 25 |