muckmaster-stöveln Ger Komfort I Alla Väderförhållanden. Med En Stretch-fit Top-line Bindning, Dessa Arbetsstövlar Håller Sig Tätt Mot Dina Vader; Hålla Varm Luft In Och Kall Luft Ute. Den Klassiska Muckboot-neoprenen Anpassar Sig Efter Din Fots Unika Konturer Och Meshfodret Låter Dina Fötter Andas, Vilket Gör Dessa Arbetsstövlar Av Kommersiell Kvalitet Flexibla, 100 % Vattentäta Och Bekväma. Det Termiska Skumunderlaget Och Den Eva-formade Mellansulan Ger Optimal Komfort Och Värme Under Fötterna. Dessa Högpresterande Arbetsstövlar Har Utökade Gummiöverdrag Och Slitstarka Yttersulor För Ultimat Skydd Och Stabilitet. Oavsett Väderförhållandena Du Arbetar I, Kommer Dessa Stövlar Att Se Till Att Du Håller Dig Torr Och Bekväm.
Fraktpolicy
NÄR KOMMER MIN BESTÄLLNING?
1. SUPPORT FÖR BESTÄLLNINGSSPÅRNING
För beställningar som görs medan du är inloggad på vårt webbplatskonto, logga in och besök din beställningshistorik.
2. SPÅRNING AV GÄSTORDER
Om du har gjort en gästbeställning (eller inte kan hitta en beställning på ditt konto), KONTAKTA OSS och berätta ditt beställningsnummer och din e-postadress för att be om hjälp.
3. LEVERANSTID
På grund av coronavirusets påverkan och de mandat som finns, kan din beställning uppleva en leveransförsening. Denna försening beror på flera faktorer, inklusive resebegränsningar, tillgänglig personal och/eller federala/statliga/lokala mandat.
- Standardfrakt är 3-5 dagar plus ytterligare 1-3 dagar för bearbetning.
- Standardleverans av personliga produkter är 3-5 dagar plus 5 dagar för bearbetning.
- Expressfrakt är 3 arbetsdagar (ej tillgängligt för PO Box-, APO- eller FPO-adresser).
4. BESTÄLLNINGSSPÅRNINGSTIPS & ÖVERVÄGANDEN
*Leveranstider kan variera under beställningsperioder med hög volym
Om din beställning inte har skickats efter tre arbetsdagar kommer du att få ett e-postmeddelande med besked. Några orsaker till förseningen kan vara följande:
-Vi upplever högre ordervolym under denna tid;
-Artiklar i din beställning kan vara på restorder inom de närmaste 72 timmarna;
-Artiklar i din beställning kan vara slut i lager på grund av stor efterfrågan;
-Leveransadress utanför det kontinentala USA;
-Ett betalningsproblem kan ha uppstått under beställningen.
Om du behöver ytterligare hjälp, chatta eller kontakta oss, så hjälper vi dig gärna.
Om din beställning skickas med FedEx, ställ gärna in dina leveranspreferenser med FedEx via FedEx Delivery Manager.
Denna kostnadsfria tjänst som tillhandahålls av FedEx tillåter kunder att ta emot varningar, tillhandahålla leveransinstruktioner, kräva en signatur eller begära att paket ska hållas på en FedEx-anläggning (inklusive Walgreens).
NÄR KOMMER MIN BESTÄLLNING?
1. SUPPORT FÖR BESTÄLLNINGSSPÅRNING
För beställningar som görs medan du är inloggad på vårt webbplatskonto, logga in och besök din beställningshistorik.
2. SPÅRNING AV GÄSTORDER
Om du har gjort en gästbeställning (eller inte kan hitta en beställning på ditt konto), KONTAKTA OSS och berätta ditt beställningsnummer och din e-postadress för att be om hjälp.
3. LEVERANSTID
På grund av coronavirusets påverkan och de mandat som finns, kan din beställning uppleva en leveransförsening. Denna försening beror på flera faktorer, inklusive resebegränsningar, tillgänglig personal och/eller federala/statliga/lokala mandat.
- Standardfrakt är 3-5 dagar plus ytterligare 1-3 dagar för bearbetning.
- Standardleverans av personliga produkter är 3-5 dagar plus 5 dagar för bearbetning.
- Expressfrakt är 3 arbetsdagar (ej tillgängligt för PO Box-, APO- eller FPO-adresser).
4. BESTÄLLNINGSSPÅRNINGSTIPS & ÖVERVÄGANDEN
*Leveranstider kan variera under beställningsperioder med hög volym
Om din beställning inte har skickats efter tre arbetsdagar kommer du att få ett e-postmeddelande med besked. Några orsaker till förseningen kan vara följande:
-Vi upplever högre ordervolym under denna tid;
-Artiklar i din beställning kan vara på restorder inom de närmaste 72 timmarna;
-Artiklar i din beställning kan vara slut i lager på grund av stor efterfrågan;
-Leveransadress utanför det kontinentala USA;
-Ett betalningsproblem kan ha uppstått under beställningen.
Om du behöver ytterligare hjälp, chatta eller kontakta oss, så hjälper vi dig gärna.
Om din beställning skickas med FedEx, ställ gärna in dina leveranspreferenser med FedEx via FedEx Delivery Manager.
Denna kostnadsfria tjänst som tillhandahålls av FedEx tillåter kunder att ta emot varningar, tillhandahålla leveransinstruktioner, kräva en signatur eller begära att paket ska hållas på en FedEx-anläggning (inklusive Walgreens).
Fraktpolicy
NÄR KOMMER MIN BESTÄLLNING?
1. SUPPORT FÖR BESTÄLLNINGSSPÅRNING
För beställningar som görs medan du är inloggad på vårt webbplatskonto, logga in och besök din beställningshistorik.
2. SPÅRNING AV GÄSTORDER
Om du har gjort en gästbeställning (eller inte kan hitta en beställning på ditt konto), KONTAKTA OSS och berätta ditt beställningsnummer och din e-postadress för att be om hjälp.
3. LEVERANSTID
På grund av coronavirusets påverkan och de mandat som finns, kan din beställning uppleva en leveransförsening. Denna försening beror på flera faktorer, inklusive resebegränsningar, tillgänglig personal och/eller federala/statliga/lokala mandat.
- Standardfrakt är 3-5 dagar plus ytterligare 1-3 dagar för bearbetning.
- Standardleverans av personliga produkter är 3-5 dagar plus 5 dagar för bearbetning.
- Expressfrakt är 3 arbetsdagar (ej tillgängligt för PO Box-, APO- eller FPO-adresser).
4. BESTÄLLNINGSSPÅRNINGSTIPS & ÖVERVÄGANDEN
*Leveranstider kan variera under beställningsperioder med hög volym
Om din beställning inte har skickats efter tre arbetsdagar kommer du att få ett e-postmeddelande med besked. Några orsaker till förseningen kan vara följande:
-Vi upplever högre ordervolym under denna tid;
-Artiklar i din beställning kan vara på restorder inom de närmaste 72 timmarna;
-Artiklar i din beställning kan vara slut i lager på grund av stor efterfrågan;
-Leveransadress utanför det kontinentala USA;
-Ett betalningsproblem kan ha uppstått under beställningen.
Om du behöver ytterligare hjälp, chatta eller kontakta oss, så hjälper vi dig gärna.
Om din beställning skickas med FedEx, ställ gärna in dina leveranspreferenser med FedEx via FedEx Delivery Manager.
Denna kostnadsfria tjänst som tillhandahålls av FedEx tillåter kunder att ta emot varningar, tillhandahålla leveransinstruktioner, kräva en signatur eller begära att paket ska hållas på en FedEx-anläggning (inklusive Walgreens).
NÄR KOMMER MIN BESTÄLLNING?
1. SUPPORT FÖR BESTÄLLNINGSSPÅRNING
För beställningar som görs medan du är inloggad på vårt webbplatskonto, logga in och besök din beställningshistorik.
2. SPÅRNING AV GÄSTORDER
Om du har gjort en gästbeställning (eller inte kan hitta en beställning på ditt konto), KONTAKTA OSS och berätta ditt beställningsnummer och din e-postadress för att be om hjälp.
3. LEVERANSTID
På grund av coronavirusets påverkan och de mandat som finns, kan din beställning uppleva en leveransförsening. Denna försening beror på flera faktorer, inklusive resebegränsningar, tillgänglig personal och/eller federala/statliga/lokala mandat.
- Standardfrakt är 3-5 dagar plus ytterligare 1-3 dagar för bearbetning.
- Standardleverans av personliga produkter är 3-5 dagar plus 5 dagar för bearbetning.
- Expressfrakt är 3 arbetsdagar (ej tillgängligt för PO Box-, APO- eller FPO-adresser).
4. BESTÄLLNINGSSPÅRNINGSTIPS & ÖVERVÄGANDEN
*Leveranstider kan variera under beställningsperioder med hög volym
Om din beställning inte har skickats efter tre arbetsdagar kommer du att få ett e-postmeddelande med besked. Några orsaker till förseningen kan vara följande:
-Vi upplever högre ordervolym under denna tid;
-Artiklar i din beställning kan vara på restorder inom de närmaste 72 timmarna;
-Artiklar i din beställning kan vara slut i lager på grund av stor efterfrågan;
-Leveransadress utanför det kontinentala USA;
-Ett betalningsproblem kan ha uppstått under beställningen.
Om du behöver ytterligare hjälp, chatta eller kontakta oss, så hjälper vi dig gärna.
Om din beställning skickas med FedEx, ställ gärna in dina leveranspreferenser med FedEx via FedEx Delivery Manager.
Denna kostnadsfria tjänst som tillhandahålls av FedEx tillåter kunder att ta emot varningar, tillhandahålla leveransinstruktioner, kräva en signatur eller begära att paket ska hållas på en FedEx-anläggning (inklusive Walgreens).
MEN'S SIZES | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
US | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 | 11.5 | 12 |
UK | 3 | 3.5 | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 |
EU | 36 | 37 | 37.5 | 38 | 39 | 39.5 | 40 | 40.5 | 41.5 | 42 | 42.5 | 43.5 | 44 | 44.5 | 45 | 46 | 46.5 |
CM | 22.5 | 23 | 23.5 | 24 | 24.5 | 25 | 25.5 | 26 | 26.5 | 27 | 27.5 | 28 | 28.5 | 29 | 29.5 |
WOMEN'S SIZES | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
US | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 | 11.5 | 12 | |||
UK | 3.5 | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | |||
EU | 36 | 37 | 37.5 | 38 | 39 | 39.5 | 40 | 40.5 | 41.5 | 42 | 42.5 | 43.5 | 44 | 44.5 | 45 | 46 | 46.5 |
CM | 22.5 | 23 | 23.5 | 24 | 24.5 | 25 | 25.5 | 26 | 26.5 | 27 | 27.5 | 28 | 28.5 | 29 | 29.5 |
YOUTH SIZES | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
US | K10 | K11 | K12 | K13 | 1 | 1.5 | 2 | 2.5 | 3 | 3.5 | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 |
EU | 27 | 28.5 | 30 | 31.5 | 32.5 | 33 | 33.5 | 34.5 | 35 | 35.5 | 36 | 37 | 37.5 | 38 | 39 | 39.5 | 40 |
CM | 17 | 17.5 | 18.5 | 19.5 | 20 | 20.5 | 21 | 21.5 | 22 | 22.5 | 23 | 23.5 | 24 | 24.5 | 25 |